Thursday, February 7, 2013

MINI COOPER



Untuk post kali ini aku nak cerita sedikit tentang kereta impian aku ni iaitu MINI COOPER..!!
Entah bilakah aku boleh memiliki, membawa, mengisi minyak dan berjalan-jalan dengan kereta pujaan hatiku ini. Tapi yang pasti satu hari nanti pasti impian ini akan tercapai. Amin. Tidak salah untuk bermimpi. bermimpilah! Kereta ini menjadi pilihan hati kerana kereta ini mempunyai karisma yang tersendiri yang boleh mencairkan dan memikat hati setiap hati yang lara. haha.


Buat masa ini aku hanya mampu untuk melihat kereta-kereta ini dipandu oleh orang lain dijalanan sahaja. Bila tengok orang-orang memandu mini cooper dengan muka seronok terdetik dihati rasa iri hati yang meluap-luap. Tapi apakan daya, perasaan itu harus dielak dan dibuang jauh-jauh untuk mengelakkan tenaga negetif berlambak-lambak menghiasi diri ini. Terapi yang paling bagus ialah dengan pergi bershopping!


Aku ingat lagi masa pertama kali berpeluang menyentuh pembuka pintu kereta, membuka pintu kereta, melabuhkan punggung di kerusi mini cooper yang empuk, menarik dengan lancar tali pinggang keselamatan sambil bersandar mencari posisi keselesaan yang maksima., pantas kereta mini cooper bergerak dengan gegas dan lancar. Masa itu aku berpeluang menaiki kereta mini cooper kawan aku. Hati hanya mampu untuk bersabar dan mengucapkan kata pujian kepada ilahi untuk menyedapkan hati.


Semoga impian dewasa ini akan termakbul diusia yang dewasa juga. amin.

No comments: