Wednesday, January 16, 2013

MAMA PREMIER SCREENING



muka seronok tak terhingga
Untuk pengetahuan semua ini merupakan tiket 'premier screening' yang pertama sekali aku menang..!!
terima kasih tidak terhingga kepada NUFFNANG sebab memilih aku menjadi salah seorang pemenang bertuah.
gambar telah menceritakan segalanya.
yup! seronok, terharu dan gembira
campur-campur semua jadilah muka macam tu..haha

tiket 'premier screening' muka belakang
Ramai mesti tertanya-tanya bagaimana untuk memenangi tiket ini.
senang sahaja dengan mengikuti langkah in:

  1. memiliki sebuah blog
  2. mempunyai akaun nuffnang dan mempunyai tanda 'glitterati'
  3. mempunyai akaun nuffnangX
  4. memaparkan iklan nuffnang di blog anda
itu sahaja dan anda layak untuk menyertai mana-mana pertandingan yang dianjurkan oleh nuffnang.
kawan-kawan diluar sana, apa tunggu lagi rebutlah peluang keemasan ini!

p/s: terima kasih tidak terhingga kepada kak Atika Ramlan yang menurunkan ilmu ini. Jadi tibalah giliran saya untuk mengajar anda semua diluar sana :)


tiket dimuka hadapan
Secara keseluruhan cerita MAMA ini bukanlah cerita yang wajib tonton dalam kelendar wayang saya. cerita ini mengisahkan tentang dua orang adik beradik yang membesar sendiri dihutan belantara tanpa siapa-siapa. mama adik beradik ini telah ditembak oleh papa mereka dan mereka hampir ditembak oleh papa mereka tapi telah diselamatkan oleh hantu MAMA. Selebihnya silalah tengok wayang. saya memberi 2/10 bintang untuk cerita ini.



3 comments:

Mahamahu said...

Kau pergi gak tgk MAMA aku pergi tak jumpa kau kat sana hehehe.. thanks bro rajin2 lah singgah and follow..

Hans said...

hah
cepat lah update pasal Skytrex
hehehehe

Che Sakinah said...

2/10 jer?? baru ingat nak gi tengok... cancel lah cenni.. huhuhu